ønsker spire 87 Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 hei.. jeg lurte bare på hva som sjer første gangen liksom.. vet at vi snakker sammen.. men tar de blodprøver og GU også?? er det ultralyd de tar?? håper virkelig noen svarer.. skal til gyn i morgen og lurer på hva som skjer der liksom... jeg har prøvt i 8 mnd nå.. skal jeg si det eller skal jeg legge på å si e 1år siden det ofte er det de vil hørre??
*SamSung* Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Du bør si ting akkurat som det er, noen gyn er ganske snille Pergo er ikke til å tulle med! Men si hvor lenge dere har prøvd, og ha med oversikt da du har hatt mens mnd mnd de siste seks mnd Og gjerne oversikt over EL hvis du har det Lykke til! Hvis du får pergo tar han innvendig ultralyd Og mest sannsynlig må du ta noen blodprøver i forveien Lykke til
Gjest Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Hei! Ja, like greit å legge på noen mnd og si ett år hvis du har lyst å starte med utredning Det gjorde jeg også, startet utredning i ca 8. - 9. PP jeg. Det som kan hende at skjer er at du får med deg noen skjemaer til blodprøver. Det blir sikkert tre skjemaer til deg, hvor ett er hepatitt/HIV og de to andre er for hormoner. De skal du ta tidlig og sent i syklusen (ca CD 4 og 22), for å sjekke om du har EL blant annet. Så får dere sikkert med skjema for innlevering av sædprøve og blodprøve av samboeren din. Han tar også hepatitt og HIV (kanskje en til sykdom -husker ikke). Gyn tar sikkert en GU også, sikkert innvendig UL også (i hvert fall hvis du får pergo). Men det er ikke sikkert at han/hun vil gi deg det, pergo er medisin for de som ikke har EL og det her jo du, så ikke bli skuffet om du ikke fåt det. Ta med deg tempkurvene dine! Lykke til! Må få høre hvordan det går! PS: tempen din ser nå veldig bra ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå