Mille** Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 I går bestilte (nesten) hele mannens familie tur til syden, så i mai reiser vi til Tyrkia igjen. Og i dag fikk jeg vite at jeg får jobben som leder på avdelingen fast! )
metaMORfose Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Herlig, det høres virkelig bra ut. Alt ordner seg for snille piker.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Åså flott da. Tenk at du fikk jobben som fast avd.leder. Det er jo virkelig bra. Virker som du storkoser deg i jobben. Blir det mer dagvakter på deg da, eller må du gå i turnus som "vanlig" spl.? Hørtes herlig ut med en aldri så liten ferie i Tyrkia.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Gratulerer med jobben, og god sydentur når den ti kommer
Mille** Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2009 Takk, takk! Blir å gå opp til 80 % stilling, men blir å gå turnus ja. Litt mindre senvakter blir det heldigvis, men ellers ganske likt. Som leder på avdelingen vil jeg ikke ha personalansvar (heldigvis), men jeg har det sykepleiefaglige ansvaret på avdelingen med alt det innebærer. Trives veldig godt med en sånn jobb. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå