ønsker spire 87 Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 jeg har nå bestilt og fått "clearing skin wash".. bruker du bare den eller de to ande produktene i den serien også???
Bare blåbær Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 hei det var vel meg det... jeg bruker Dermalogica antibac skin wash. http://global.ebay.com/Dermalogica_Anti_Bac_skin_wash_250ml_NEW_BOXEDBARGAIN/200299754303/item Vet de har byttet antibac med medibac, men om "clearing skin wash" er den samme er jeg usikker på... men det finner en vel ut om en googler litt.. Jeg bruker den morgen og kveld, bruker fuktighetskrem ettepå. Har prøvd den dermalogica aktive moist, var bra den, men synes andre ansiktskremer fungerer like bra egentlig... Håper ansiktsvasken fungerer for deg:) Det gjorde den ihvertfall på meg:)
ønsker spire 87 Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2009 er vist ikke den samme jeg har.. men håper denne funker like bra:) takk for hjelpen:)
Bare blåbær Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 Jepp, håper jeg også Skal være bra hudprodukter dette, så funker vel likebra den der også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå