Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rare greier...fikk ikke logget meg inn isted. Mye rare beskjeder som dukket opp, endte med at jeg registrerte meg på nytt og da fikk jeg ikke det gamle nicket mitt :-/ (Som var Nanny Ogg)

 

Så beklager hyppig nickskifte, var ikke med vilje.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel fortsatt trøbbel med den nye plattformen... :/

Skrevet

så merkelig og kjedelig at de ikke klarer å fikse problemene her inne!!

Skrevet

Send melding til webmaster (ris og ros-siden).

Skrevet

Tror ikke jeg gidder å styre med det. Det er sikkert noe arbeid som pågår og jeg fikk registrert meg på nytt greit nok...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...