Gjest Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Rare greier...fikk ikke logget meg inn isted. Mye rare beskjeder som dukket opp, endte med at jeg registrerte meg på nytt og da fikk jeg ikke det gamle nicket mitt :-/ (Som var Nanny Ogg) Så beklager hyppig nickskifte, var ikke med vilje.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Er vel fortsatt trøbbel med den nye plattformen... :/
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 så merkelig og kjedelig at de ikke klarer å fikse problemene her inne!!
blond Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Send melding til webmaster (ris og ros-siden).
Gjest Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Tror ikke jeg gidder å styre med det. Det er sikkert noe arbeid som pågår og jeg fikk registrert meg på nytt greit nok...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå