skorpionfruen Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Er nå 9 uker på vei og allerede har alle BH-ene blitt så trang og små at jeg knappest får puste. I dag kjøpte jeg to nye bh-er og noen truser som var litt ekstra store (har alltid hatt str xs og det er litt trangt om dagen) og jeg kan ikke beskrive hvor deilig det var å få på en BH som faktisk passer. Både i kopp og rundt livet. FANTASTISK Etter at jeg sluttet å amme snuppa var jeg nede i en a kopp, stabiliserte seg til en b kopp og nå er det allerede c. Sist ble ikke brystene større før etter førsel. Kjekt akkurat nå da
Gjest Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Det må ha vært deilig ja, ikke noe er verre enn for trangt undertøy :-/ Skal se du må bh-shoppe flere ganger underveis i graviditeten hvis de vokser så kjapt. Gleder meg til å få tilbake mer normal str på puppene jeg, han er ikke så fryktelig opptatt av å amme lenger. Da skal jeg unne meg noe lekkert
Mille** Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Hehe.....jeg fikk også gigapupper under svangerskapene, og da er ordentlig undertøy et must. )
metaMORfose Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Jeg har også gigapupper. ca 23 uker på vei og puppene er rett og slett digre. Og jeg tror de kommer til å bli enda større! Mannen min er fornøyd, da )) Har til vanlig en C, men nå er jeg DD. Det er et stort sprang fra C til DD. Gode BH'er er helt nødvendig.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Godt undertøy er et must - spesielt under svangerskapet!
blond Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 Å kjøpe klær er det jeg savner fra graviditetene, følte meg så fin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå