Gå til innhold

støvsugere uten pose...er det bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi trenger en ny,og fant en som var "poseløs"....

så man slipper å skifte pose,men må jo tømme den beholderen og vaske filteret innimellom.....

noen som har sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i Tyskland blir slike ting testet av en uavhengig organsisasjon.

Nei, det duger ikke. Så enkelt var svaret. For mye støv og drit blir ikke oppsugd eller ført tilbake til rommet igjen.

Kjøp heller kvalitet, best i test var Miele S4 EcoLine

etterfulgt av AEG AUS 4045 og Siemens VS 06 G 1666

Skrevet

Jo de er kjempebra! Har en Dyson og ELSKER den! Mye bedre enn de med pose jeg har hatt før. Men merke og modell har vel mer å si enn om den har pose eller ikke.

Skrevet

Jeg har en sånn.... husker ikke merke, men kjøpte den på Jernia. Syns den er håpløs og skulle ønske jeg hadde kjøpt en med pose i steden! Jeg må rense filteret før hver gang og det tar lang tid.... Støvet sitter jo fast inni sprekkene. Vet ikke åssen filteret på andre modeller er, men pass på at det ikke er "riller" i det hvertfall....

Skrevet

har sett en slik som har en vannbeholder som støvet ender i..og hørt mye bra om den..

Bare å tømme ut og fylle i nytt vann innimellom..=)

Skrevet

De uten pose er bra ja! Er jo selvfølgelig sugekraften det kommer an på. Men med tanke på at posestøvsugere filtrerer lufta ut gjennom den støvete posen igjen, ville jeg gått for noe annet.

Har lagt min elsk på Filter Queen, hvor skitten kjøres gjennom et 12-lags (eller noe sånt) filter og ned i en beholder som må rengjøres etter bruk.

Super sugeevne og kan brukes til teppe/møbelrens osv...

Den er litt dyr da, så blir noe jeg må spare meg opp til.

Har testa den mange ganger da mamma kjøpte den for en del år siden, og er veldig fornøyd. Lett håndterlig er den også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...