Gå til innhold

HVOR har de Babytravel tvilling comfort lux?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som jeg kan ha hardbag mot meg i? Jeg finner den ikke ny noe sted, men vil gjerne sammenligne priser før jeg kjøper brukt for mange tusen kroner....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener det var den jeg så på på lørdag på barneland på sørlandssenteret i kr sand. Lurer på om det er såkalt reflex butikk. Den kostet 3999,- for den grønne modellen, men vet ikke om det var med hardbag eller ei. Den sorte modellen kostet 4999 sa hun damen. Men jeg fikk og vite at 09 modellen tfk tvillig/søskenvogn kommer med separat kalesje og slik at du kan ha hardbag i mot deg på den ene siden og sportsvogn på de ene siden. Jeg har tkf nå og er kjempefornøyd, eneste negative er jo at den er veldig dyr da:-(

Har du noen andre alternativer til søskenvogn? Jeg syntes det er så vanskelig å finne ei som tilfredstiller alle kravene, bla hardbag mot meg som samtidig er overkommelig i pris!

Skrevet

Åkei, fått tilbud om 4000,- brukt men da er det dyrt!!! Uten bagdelen...

Jeg har sett meg ut denne, får nr to i mai og kommer til å vre mye alene med de to søsknene på tur og i byen og busser osv så trenger en som er smal nok til det MEN som har gode nok hjul til å trille i marka i tillegg. Størstemann trenger nok vogn til over sommeren fortsatt. Har sett på TFK også, men den er DYR og vet ikke hvor bred den er?? Huff så vanskelig!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...