Gå til innhold

Har dere - skal dere kjøpe noe brukt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tenkt å kjøpe vogn brukt, og vi får låne noe..

men usikker på hva som burde kjøpes brukt og ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt bilsete av en hyggelig dame på Finn. Det sies jo at man skal være forsiktig med å kjøpe akkurat det brukt, for man vet ikke om det har vert i kollisjon o.l. Personlig så valgte jeg å stole på selger, setet så både rent og pent ut.

Klær har vi fått masse av venner, hadde nok ikke kjøpt brukte klær sånn på Finn, men kan godt kjøpe noe på Fretex/secondhandbutikker hvis jeg kommer over noe fint.

Seng har vi kjøpt brukt (kjøpte ny madrass, da).

Det var vel det hele, tror jeg.

Skrevet

Ting har vi kjøpt nytt, eller vi har kjøpt en gyngehest brukt. Å vi vurderer å kjøpe brukt 3 hjulssykkel.

Men klær har vi arvet masse av, så har nesten ikke kjøpt klær selv. Gutten vår er nå snart 2 år.

Skrevet

Kjøpte bilsetet til bil nr 2 brukt på Finn. Som kakemonstermosedamen valgte vi å stole på selger, setet hadde vært lite brukt fordi det kun står bakovervendt og ungen deres hadde blitt bilsyk rett etter at de kjøpte det så de måtte kjøpe forovervendt. Så helt fint ut. Ellers har vi arvet en hel masse klær, men ville nok ikke kjøpt så mye klær brukt. Ellers går det helt fint å kjøpe både stellebord, seng og vogn brukt.

Skrevet

Vi har kjøpt beremeis, barneseng, noen barnemøbler, gyngehest en del leker, bøker mm brukt til ungene. Til oss selv kjøper vi mest brukte møbler og bøker.

I tillegg har vi arvet en masse både til ungene og oss selv, både klær, pynteting, møbler, sportsutstyr og andre ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...