Gjest Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Da er det på tide å slette min profil her inne. Har hold meg borte herfra en liten stund nå pga usikkerhet om min graviditet.. testet positivt og negativt om hverandre, var hos legen og sjekket, og jeg VAR gravid, frem til i helgen, 8 uker på vei - da fosset desverre blodet, og klumpen i magen ble borte. Vil ikke prøve på nytt å bli gravid heller, er nok ikke helt klar ennå. Så lykke til videre dere alle sammen, og kos dere masse.
Lillemy-77 Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Uffda, det var ikke noe gøy å høre...var igjennom det samme som deg for noen år siden, kom til uke 8 jeg også, men tok meg en real pause, så var jeg klar igjen. Lykke til videre:)
Vifikkiaugust Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Trist å høre. Ønsker dere lykke til med ny spire når dere føler dere klare for det.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 føler virkelig med deg...ønsker deg lykke til når du er klar igjen;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå