Mamarosa Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Jeg har gått i et 100% vikariat siden august 2008. Vikariatet varer til august 2009, men har jeg termin i april 2009. Så det jeg lurer på er hvordan det blir med permisjons pengene da..? Vil jeg få utbetalt 100% helt til jeg er tilbake fra perm, selv om vikariatet mitt går ut i august 09? Har fast stilling på 46% til vanlig... Er redd for at jeg bare får utbetalt 100% frem til august 2009, for så å bare få 46% der etter og ut permisjonstiden. Kan noen som vet dette være så snill å svare....
strikkemegihel Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Dette er nøyaktig slik min situasjon var sist eg skulle ut i permisjon og eg fekk utbetalt permisjonspengar ut i frå lønna eg hadde då eg gjekk ut i permisjon. hadde same utbetaling heile tida. inga endring sjølv om vikariatet gjekk ut i august.
Jikki - pjokken & småen Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Du får utbetaling beregnet på de 100% du jobber før du går ut i permisjon. Så lenge du har vært i jobb de siste 6 av 10 mnd før permisjonen. Jeg hadde det på samme måten med forrige svangerskap. Men når permisjonen er over, står du uten jobb og inntekt(eller tilbake til de få % du allerede hadde fast), dersom du ikke har fått ordnet opp i det i mellomtiden. Lykke til!
Mamarosa Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2009 SUPERT!!! Det var akkurat dette jeg ville høre! Fikk plutseli litt panikk for at jeg skulle gå ned til 46% lønn midt i permisjonen... Men vet dere om det er arbeidsgiver som betaler ut lønn gjennom hele permisjonen, eller tar NAV over de resterende prosentene når vikariatet mitt på 100% går ut..?
3b@rnsmor-30* Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 når vikariatet ditt går ut regner jeg med det er nav som overtar utbetalinga. det blir samme satser, for du har jo jobba nok til å tjene opp penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå