Gjest Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 3 barn er toppers, angrer ikke på en eneste en;D
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 jeg vil ha 3 men er glad bare vi får til 1 jeg!!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Synes at det kommer litt an på alderen til foreldrene jeg da. Jeg har alltid ønsket meg minst 3 barn, men nå føler jeg at jeg har begynt altfor sent med barneproduksjonen. Har nemlig utdannet meg i 6 år, og deretter jobbet 2 år, så jeg var 29 da jeg fikk første. jeg synes ikke noe om den trenden at folk får barn etter fylte 35 år. Har selv vokst opp med "gamle" foreldre (mamma var 32 da hun fikk meg, pappa 35), og syntes ikke at det var noe stas i det hele tatt. Synes at vi må tenke litt på barna og, ikke bare på hva vi selv vil.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Jeg vet ikke helt om jeg vi ha 2 eller om jeg vil ha 3. Mannen vil ha 2. Men vil jeg ha 3, så vil jeg vente til minstemann er 4-5 år, å innen den tid så kan det jo hende at mannen ønsker seg en til alikevell. Vil han ikke det, så blir det ikke noen diskusjon, da respekterer jeg det.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 Med tanke på at jeg har bestemt meg for å ikke føde barn etter at jeg har rundet 30 så rekker jeg ikke mer enn 2.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #7 Skrevet 19. januar 2009 jeg er på vei med nr 4.. alle må nesten se ann sin familiesituasjon... for å se hva som passer best for sin familie....
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #8 Skrevet 19. januar 2009 Skulle jeg ikke hatt barn før jeg var 30 hadde jeg ikke hatt barn Mine foreldre var over 30 da de fikk meg og jeg har aldri sett på dem som gamle foreldre - selv om de fleste andre på den tiden fikk barn mer enn 5 år før. Tror det har mer med mental alder enn fødselsalder. HI
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #9 Skrevet 19. januar 2009 jeg er anonym kl 16.06 Dette med å være ferdig med barnefødsler før jeg fyller 30 har ingen ting å gjøre med alder egentlig, syns damer skal få barn når de er klar for det selv. Men grensen på 30 for min del er satt på grunn av aldersforskjell mellom de barna jeg har og at jeg ikke ønsker å ha bleiebarn kontinuerlig i så mange år. ønsker å gjøre meg ferdig med denne perioden når jeg først er i gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå