LizzyG Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Har en Macbook (bærbar pc) som er ca 1,5 år. Den hang seg plutselig opp, og når jeg skrudde den på igjen så viste den at det var noe galt med hard- disken dens. Apple sa at jeg kunne prøve en ting hjemme, og funket ikke det, så måtte den inn til reparasjon. Men må jeg virkelig betle for evt. en ny disk når Macen er såpass ny? Hva sier kjøpsloven om dette?
erteposen + 4 Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Jeg er dårlig på dette, men min er inne på gratis rep. nå. Batteriet og noe i disken har røket.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Skaden på min MAC måtte jeg dekke selv og skaden kom akkurat noen dager etter at maskinen var blitt 1år. *morro* Skjermen var ødelagt og svimlende 7000,- for en ny. Det er ikke sikkert du må betale - spørs vel også på hvilken skade det er. Må nok bare ringe igjen og høre ) Eller lese kjøpsloven. Jeg skal selv prøve å finne smutthull - å betale 7000 når jeg fikk maskinen for 8000 er jo... DYRT..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå