Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg griner for ingenting og er overhormonell!! Veldig frustrerende....den minste ting får meg til å grine og jeg tenker på så mye trist og deprimerende om dagene...ting som kan skje i fremtiden og bagateller gjør at tårene strømmer...noen andre som har det på denne måten??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på om det kanskje ikke bare er hormoner...

Jeg gråter lett over glade ting pga hormonene, men jeg går ikke og tenker vonde triste tanker.

Det gjør jeg når det låser seg i ryggen mellom skuldrene... Da ser jeg svart på alt og forventer alltid det verste, og kan bare sitte og gråte over at alt er så trist og leit.

Prøv å sjekk med en kiropraktor om ryggen din er helt i orden. Du kan få deg en VELDIG positiv overraskelse!

Skrevet

Mystisk at svaret ikke ble registrert som svar...

Skrevet

takk for svar...kan det være fordi jeg har vondt i ryggen altså?? Hmmm det har jeg ikke tenkt på engang...men jeg verker i nedre del / korsryggen jeg da....

Skrevet

Jeg var sykemeldt i 8 uker i 2003 pga noe som jeg trodde var en depresjon... Ingen fant ut hva det var, men jeg klagde fælt over at jeg ikke fikk puste skikkelig, og at jeg hadde vondt i magen. Følte meg alltid sulten.

Ble sendt på astma test og han skulle teste hvor tungpustet jeg kunne bli. Da han hadde pumpet meg full av et stoff som gjorde at jeg ikke fikk puste begynte jeg å storgråte. Fikk Ventolin for å løse opp pusten, og like plutselig forsvant alle mørke skyer... Ventolin løste dermed problemet en stund.

Så et par år senere gikk jeg til kiropraktor for å se om han kunne ordne kneet mitt. Mens han driver og trykker oppover ryggen min får jeg to STORE Aha opplevelser. Først trykket han nede i korsryggen, og jeg ble dårlig i magen og følte meg sulten. Så kom han til et punkt mellom skuldrene, og i det han trykket på et visst punkt fikk jeg plutselig ikke puste...

I fjor så jeg en plakat hos kiropraktor som forklarte sammenheng mellom låsninger i forskjellige virvler i ryggen og symptomer og på bakgrunn av den spurte jeg kiropraktoren om han kunne bekrefte at han behandlet TH1 og L5 hos meg. Han bekreftet TH1 (pusten) hver eneste gang, og L5 (Nyrer) og L6 (tarm) annen hver gang.

Har ikke hatt problemer siden!!

Og jeg som ikke hadde den fjerneste ide om at jeg hadde trøbbel med ryggen... ;o)

Skrevet

Men kan jeg gå til kiropraktor når jeg er gravid??? Det er ikke farlig for bebisen?

Skrevet

Han vet hva han gjør, så ingen fare :o) Bare spør legen din om en henvisning først, slik at det blir billigere :o)

Skrevet

jeg har det sånn griner av alt bra og triste ting. *SS*

Skrevet

Jeg er helt lik! Griner for alt og ingenting, men sånn er det bare. Det er bare å akseptere det og le litt av seg selv innimellom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...