Gå til innhold

Huff, er så redd for å bli skuffet i morgen :,(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta blodprøve hos gyn. for å sjekke om det er noe spire nå. Etter første enkle pergokur.

Er så livredd for at mensen skal komme, og at testen er negativ i morgen :(

Har noen symp., men de gledene blir drept av den jævla mensenfølsen/murringa, som kjennes at mensen snart kommer!

FAEN! :,(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvergang jeg har vært gravid har jeg hatt den murringen som tilsier at mensen skal komme.

Så jeg har bare gått å ventet på den, og testet til slutt da jeg har skjønt at noe er som det ikke skal! hehe...

Så kan godt hende du er gravid.

Masse lykke til!

Skrevet

lykke til!

jeg fikk idag beskjed om at den enkle kuren ikke hadde noen virkning.. ingen eggløsning på meg.

Lykke til, det går så bra!!

Skrevet

Til deg som fikk beskjed om at enkelkur ikke virket, denne beskjeden fikk jeg og, men eggløsningen kom den, bare mye forsinket, Resultatet er nå snart to år gammel og skal bli storebror.

Jeg skulle ha hatt eggløsning mellom dag 12 og 18, men den kom dag 32 (funnet ut etter ul da jeg var 7 uker gravid)

Skrevet

jeg er på dag 60 idag :)

(jeg som fikk beskjeden litt lenger opp)

så regner med at gyn har rett denne gangen.

tok ul idag også, og er masse egg, men ingen som er i nærheten av å kunne slippe.

Skrevet

An 15.43 her

ja er du kommet så langt som eil dag 60 så må man nok gå ut i fra at gyn har rett, Ønsker både deg og HI lykke til videre med prøvingen.

Jeg hadde også masse egg, men de ville ikke slippe (hadde ingen syklus) Så det kan ordne seg.

Krysser fingrene for dere begge :)

Skrevet

masse lykke til...til både hi og hun som desverre ikke fikk eggeløsning denne gang..(kanskje i neste omgang..)

jeg også hadde masse mensenmurringer, men barn i magen var det, og streken ble blå.... så du må ikke tro at det er noe dårlig tegn...

skulle du få negativtest imorgen, så prøver du igjen...hold motet oppe!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...