Piken på landet Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Tukler med permisjonen min.... Skal i grunnen ha utvidet fødselspermisjon frem til midten av august, og har lovet med selv at DENNE gangen skal jeg ikke tenke på jobb, se etter annonser eller noe slikt før den datoen er der. Bare nyte det. Men der LYSER utlysningen i avisen mot meg. Akkurat i den tiden den lønnede permisjonen min er i ferd med å gå ut. Har bare ferie nå. Såklart en mulighet til og få prøvd seg og få erfaring i fra en slik stilling som jeg ønsker meg. Snuppa er nettopp blitt ni mnd, og jeg har ikke barnehageplass, så det er en hel kabal å få til. Og så har jeg i grunnen ikke lyst en gang. Bare litt.... Men det er virkelig en kjempemulighet. AAAAARRRRGGGGGG!!!!!!
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Det er jo bare å søke, så tar du stilling til det om du kommer gjennom på intervju og får et tilbud. Man har ingen mulighet uten å søke. Og dersom du ikke søker, så kan du gå å angre deg. Det er jo ikke sikkert at du får tilbud (hva vet jeg).
Piken på landet Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2009 Jeg får jobben hvis jeg vil ha den. Har pratet med dem i dag, og blir så giret når de forteller at det hadde vært så gøy om jeg tok den osv. Men 10 min etterpå så begynner jeg å syte litt.... Det er ikke noe fast, men trenger meg noen dager/uker innimellom, og spesielt i sommer. Æsj, skulle ønske jeg aldri så den annonsen :-)
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Men om du jobber litt, så får du jo fortsatt masse tid sammen med barnet ditt! Dette er kanskje ikke en mulighet du får igjen, så jeg tror jeg hadde gått for den. Kanskje du får full stilling og fast stilling etterpå (om det er det du ønsker). Uansett, dersom det er erfaring du trenger, så vil det være et springbrett for å få en jobb du virkelig vil ha.
Piken på landet Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2009 Ikke du også, nå høres du ut som mannen min! hehe :-) Nei jeg må nok bare hoppe i det. Kunne bestemme arbeidstiden litt selv, kunne få begynne litt senere og slutte litt tidligere dersom jeg ønsket, så de legger det jo virkelig til rette for meg. Buhu, får nok bare ringe og si at jeg tar den....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå