Desemberprins kom 20des :) Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 exen til beste kompisen vår sier at gutten har blitt allergisk mot epler og pærer for de han er så rød på haken og under leppen sin, han hadde ikke spist frukten på 1 uke og var fortsatt rød og tørr. Jeg sa at datteren vår blir akkurat lik når kulde kommer, så jeg sa at de skulle smøre han så ofte de kunne og ikke la han slikke seg rundt munnen (han slikker seg hele tiden) og se om ikke det hjelper. Det hjalp bare på en dag,men da hadde kompisen vår fått kjeft siden de hadde smurt han og han var jo allergisk. Han sa at ja,men det hjelper jo, men det var bare pga han ikke hadde spist den frukten på 1 uke.......Hun ville ikke høre på han, tror hun liker at det er noe galt slik at han får sympati.Han er jo alltid syk eller allergisk mot noe..... Men hvis han er allergisk, hvor lenge varer utslett etter du kutter ut det du er alergisk mot?
Gemini77 Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Ja, man kan plutselig bli allergisk mot noe. Og hvordan folk reagerer er veldig individuelt. Jeg fikk et utslett en gang og hadde det en uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå