Gå til innhold

Hopper jeg inn hit gitt :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Da er det endelig min tur å komme inn hit også. Dette har jeg lengtet etter en god stund, selv om det er vemodig å forlate både 1. og 2. trimester. Det nærmer seg slutten av denne tilværelsen som jeg nyter i fulle drag selv om jeg har vært sykemeldt siden oktober pga blødninger og utmattelse (psykisk). Nå har jeg fått aktiv sykemelding fordi jeg har ikke blødd siden begynnelsen av desember. Viste seg at det var en irriterende polypp som satt helt oppe i livmormunnen som ikke ville høre etter hehe. Nå har jeg vært på innveldig Ul og der viste det seg at den var blitt borte så da er det ikek noe mer å bekymre seg for. Jeg dro på sykehuset fordi jeg hadde sterke magesmerter som ikke ga seg, og ville få det undersøkt. De kunne ikke finne noe som helst hverken på føden eller gynekologisk, så da var det vel bare noe som gikk over av seg selv. Både jeg og BF ble veldig lettet etter undersøkelsen som varte i bortimot 2 timer eller mer.... Tror jeg har tatt ammetåka på forskudd denne gangen for hukommelsen er det så som så med for tiden. Jeg er nå i uke 31, og min apetitt på mat er blitt helt enorm for tiden. Syns ikke jeg gjør annet enn å spise og spise, pluss sove litt innimellom hehe. For min del gjør det ikke så mye for jeg har lagt på meg 12 kg gjennom hele svangerskapet og har vel ikke vondt av noen til tror jeg. I de to tidligere svangerskapene mine gikk jeg opp mellom 20 og 25 kg begge gangene. Men siden jeg har nesten 10 uker igjen så kan jeg vel gjøre regning med at jeg går opp noen kilo til... Jøsse navn... jeg skulle bare inn her å si hei, men det ble jo jammen ei hel avhandling hehe. (ikke rart lærerern min ba meg korte ned på stiler og slikt på skolen :P)

Vel hei hei alle sammen hehe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...