Gå til innhold

jeg kooooser meg sånn hjemme i permisjonen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg elsker å være hjemme. vi finner på ting noen ganger i uka, men er egentlig mye hjemme for oss selv. passer meg utmerket, jeg merker nemlig at lille fort blir stressa hvis vi farter mye...gruer meg sånn til barnehagestart, det blir nemlig når han bare er 10 mnd. noe jeg synes er alt for tidlig! andre som koser seg hjemme med babyen? :) synes jeg hører så mange som kjeder seg osv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg storkoser meg hjemme med lillepia, og nyter hvert minutt (nesten da...) Vi skal bare ha henne så jeg prøver virkelig å kose meg mest mulig. Pleier å være i åpen barnehage en dag i uka, er innom jobben en gang i blant, eller på besøk hos andre som er hjemme med småbarn. Ellers så er også jeg mest hjemme, og tiden bare flyr avgårde, hun er nå 5mnd og jeg er kjempeglad for at jeg kan være hjemme med henne helt til hun er et år :)

Skrevet

Signerer den jeg og! Koser oss glugg ihjel her hjemme, tenk så heldige vi er her i Norge, som får betalt for å gå hjemme i et helt år, d er jo egentlig helt fantastisk flott:) Er på barselgruppe en gang i uka, og får besøk et par ganger i uka, men ellers er vi stort sett bare hjemme og ja, koooser oss! Nyter å kunne stå opp når d passer oss, uten vekkerklokke og stress- deilig..

Skrevet

Joda, her koser vi oss masse. MEN, begynner å bli litt lei av svigermor på besøk. Hun sover halve dagen i stuen vel og merke også, og det begynner å slite litt på mine nerver. Men, jeg nyter egentlig tiden hjemme, synes det er deilig å kunne dille og dalle rundt i pysjamas hele dagen. Jeg går så lite ut om dagen at da jeg i dag skulle til kiropraktoren tok jeg en runde med sminkekosten som ga meg noen rare blikk fra min kjære.

Jeg gruer meg til jeg skal begynne å jobbe igjen da han blir 10 mnd. Jeg tviler på at vi velger å sende han i barnehage så tidlig, det tror jeg rett og slett ikke mammahjertet tåler. Heldigvis kan jeg jobbe mye hjemme og komme å gå på jobben som jeg ønsker og pappaen som studerer kommer nok til å ta et rolig semester. Vi satser heller på barnehagestart i januar da er han litt eldre og jeg kanskje litt mer herdet. MEN, tilbake til poenget...

Etter å ha bodd mange år i utlandet, vet jeg hvor uendelig godt vi har det er i Norge, så man bør nyte hvert sekund.

Skrevet

Nå har jeg vært hjemme i 10 mnd. med mitt første barn.. Og jeg kan ikke si jeg har kjedet meg ett eneste sekund! Jeg er så heldig at jeg skal gå hjemme til september, så jeg skal nyte og glede meg over hver eneste dag med godjenta mi. Vi er stadig på besøk eller har besøk, men det er kosen.. Hun er glad i å være der det skjer.. :-)

Skrevet

Jeg storkoser meg også hjemme:) Gutten min er straks 3mnd og tiden har gått så fort. Er nok litt for mye ute på ting, så skal sette ned tempoet litt..Være litt mer hjemme bare oss to også:)

Men nyter hvert sekund. De stundene en er ekstra sliten og gullet strever litt glemmer en fort:-)

Skrevet

Har storkost meg og har gruet meg lenge til permisjonen er over.. Det er den nå, men jeg begynner rolig med å skal ta noen fag for å gjøre ferdig utdannelsen min og jobbe litt på si. Har ikke kjedet meg et sekund, har vært mye på farten og hatt mye sosialt samvær med barselgruppe og andre mødre. Kunne fortsatt slik lenge jeg ja, men hverdagen kom enten jeg ville eller ikke..

Nå ser jeg egentlig frem til neste gang jeg skal få lov til å kose meg hjemme et år med baby igjen..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...