Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden her inne sier at jeg er inni min 6 uke men jeg trur bare jeg er 4 uker og 5 dager.

Er det bare jeg eller er det andre som føler at buksa strammer veldig over magen,at jeg blir uvel på en måte:::

er ikke dette litt tidlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes det var ubehagelig med trange bukser med en gang jeg hvertfall...nesten litt vondt, liksom. Har heldigvis noen litt store bukser enda, får bruke dem så lenge. Prøvde meg med en gravidbukse her om dagen, men da så jeg kjempegravid ut og ingen skal jo vite noe enda....

Skrevet

Hei!

Har lest at mange kan føle seg oppblåst veldig tidlig pga at de glat musklene i kroppen blir slappere (ergo tregere mage) Dette kan gjøre at du føler at buksene strammer :-)

Skrevet

Hehe, jeg mener "de glatte musklene.." Går litt fort av og til .. :-p

Skrevet

HE HE HE

var så fornøyd før jul kom jeg inn i bukse str 38(en goood stund siden) og det var planen at jeg skulle være der nå, men det kan jeg glemme nå, he he.

men den er ikke god å ha på om dagen får nok finne de gamle buksene mine igjen.

dette er jo 3 man men det er jo 4 år siden sist så trudde dette ville ta litt tid.

Skrevet

Eg har det sånn.

Er berre 6+5, men klarer ikkje gå med vanlige bukser..

Pyton. Kan jo ikkje kjøpe mammabukser allerede, og de gamle lånte eg vekk...

Skrevet

oj, allerede? :)

Er 11+1, bruker fortsatt mine trange jeans, og vanlige klær :)

Skrevet

jeg også å kan ikke spørre om å få de tilbake heler siden dette er hemmlig enda he he

Skrevet

Hei jeg har hadt det sånn i 2 uker nå er bare 6+6 i dag venter nr 3 og er 6 år siden sist... men magen kom fort som f***

Skrevet

Godt å høre var litt redd jeg hadde tre sty. her inne he he

får vel skrype til korset å hente de tidlige gravidbuksene mine.litt tidlig men.....

når har du termin?

Skrevet

Trur det må vera noko som skjer med oss flergangs...

Sist kunne eg gå med vanlige klær til uke 16 el noko sånt trur eg.

Det er ikkje det at eg har så stor mage heller, men vanlige bukser strammer og eg vert heilt dårlig av det. så har nok litt mage, meir enn sist... Hehe..

Har termin i midten av september. har ikkje vert til lege enno så ingenting er bekrefta. De andre med bukseproblem, når har de termin??

Skrevet

23 sep. her

ja det er ikke bare bare med disse magene,var ike stor sist la på meg bare 10 kg men,ungen var kjempe stor he he

Skrevet

Eg var diger sist. La på meg neste 30 kg.

Men dei aller fleste kom seint...

Denne gangen skal eg gjera mitt beste for å holde vekta i sjakk, men mistenker at det er litt arvelig... Håper å klare det, uten kjem eg til å sjå ut som ein elefant om 7 måneder...

Skrevet

svigerrinna mi la på seg 30 kg dagen etter føslen var alle kg borte :P

ungen var bare 3kg

la på meg 12 med førstemann.

Satser på det samme denne gangen,med nr 2 gikk jeg ned 3 kg de 3 første mnd.

satser på at jeg komme rfort i form denne gangen også.

Når har du termin da?

Skrevet

Sliter med buksene jeg også!!

Skal også være i uke 6 i følge din side. Vi har termin samme dag gutt05!!:)

Sist svangerskap la jeg gradvis på meg helt til siste slutt, men rannt av i full fart de to første ukene etter fødselen, uten at jeg ammet. La på meg 22 kg, og denne gangen skal jeg tenke litt over hva jeg spiser når jeg går gravid og være obs på å spise etter fødeselen:) ble altfor tynn etterpå, glemte helt og spise med ei lita kolikktulle:)

Skrevet

Jeg er ca 7+5 i dag og er 1. gangs, men jeg har følt at buksene har strammet lenge. Og i dag ble jeg kvalm av jakka som stramma utenpå magen... Nå skal det sies at magen min ikke var helt flat til å begynne med, men likevel... Har ikke akkurat lyst til å begynne med mammabukser helt ennå. Gleder meg til våren jeg, med deilige skjørt og fine topper som viser fram magen :D

Og så er jeg heldig på jobb for sykepleieruniformen er ikke akkurat stram rundt magen... :)

Skrevet

Har termin 11. september trur eg.

Gleder meg masse. Men sliter masse med gamle kiloer...

Gleder meg til det viser og alle veit så eg slepp stressa med det...

Kjekt å høre andre sine historier.

Skrevet

Der har du nok ein stor fordel :)

Eg er lærerstudent, og føler av og til at eg bør vera ok kledd.

Ellers går eg i kosebuksene mine no... Einaste som er behagelig.

Men strømpis og skjørt fungerer og fint.

Og tights er god å ha...

Eg heller hadde dessverre ikkje beste utgangspunkt, magen er stor og har kiloer fra forrige svangerskap..

Kjem nok ikkje til å vare lenge før eg må få på meg mammabukser, må få igje mine gamle.. hadde ett par der som ikkje hadde det kjempe høge livet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...