anonym...! Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 nå er jeg lei.. Begyngte med rier natt til søndag, ca 5 min mellom hver rie, endte på sjukehuset kl 6 søndagsmåren med gode, men ikke så veldig vonde rier. jordmor trodde eg kom te å fø i løpet av dagen etter å ha tatt ctg måling, men måtte sjekke åpning for å ver sikker. En annen jordmor skulle sjekke åpning men hode til baby va så langt nede så ho måtte bak hodet for å finne åpningen, dette gjore grusomt vondt så ho måtte bare gi seg, uten å finne ut hva åpningen var..sener ut på dagen dabbet riene av å vi skjønte at her blei det ikke noe fødsel.. Hadde rier hel dagn men ikke så regelmessige lenger, så jeg fikk reise hjem søndagettermiddag, etter eget ønske.. Søndagskveld ble de mer regelmessige igjen, alle kom med under 10 min mellomrom, så då var det tilbake på sykehuset.. Fikk sjekket åpning denne gang, skuffende 1 cm, så jeg reiset hjem igjen, slapper bedre av hjemme enn vond sykehusseng. Så nå sitter jeg her, med rier og grusomme mens smerter etter at jordmor rotet rundt etter åpning.. Rine har roet seg litt i dag,men har et par-3 stk i timen.. Noen som har vore borti lignende? hvor lenge gikk dere før det blei fødsel? fortsatt 2 veker til termin, å vil helst slippe å gå så lenge, er så sliten å trøtt..
anonym...! Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 19. januar 2009 dytter litt på denne jeg... har slimet mye etter at jordmor rotet rundt, og nå var det litt blod i slimet.. Må vell ver gang på det nå? går med rier heile dagen, men er ikke helt regelmessige ennå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå