Gå til innhold

Hvilke uteklær har dere kjøpt til babyen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har dere kjøpt bobledress feks?

 

Vi har en del fleecedresser, men vet ikke om det blir nok. Vi har både lammeskinnspose og voksipose. Når jeg skal trille tur, kommer jeg nok til å bruke voksiposen for å pakke babyen godt inn, samt får lagt babyen "lengre ned" i vogna enn med lammeskinnsposen.

 

For tiden er det 6 plussgrader her, men det kan jo variere fort. Har termin i midten på februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har ingen tykke poser som passer i hardbag'en, så første tiden blir med lammeskinn i bunn og dyne og ullpledd over. I tillegg har vi kjøpt en tykk dress som passer de to første månedene. Hvis du har ullplagg i voksiposen så regner jeg med at babyen har det mer enn varmt nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fleecedress og voksi om den får plass i bagen. Blir det for trangt blir det fleecedress og ullteppe + dyne tenker jeg. Har ikke behov for bobledress hos oss iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt dunpose til vognen og den er no god og varm så skal vi ha en pyntedyne over der igjen, så hvilken ytterklær tar eg på mitt barn då? blir jo veldig varmt i den posen!!. Har fått strikket tøy og så har vi en bamsedrakt:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...