Gå til innhold

gode nyttårsforsett


Anbefalte innlegg

Skrevet

I ÅR SKAL JEG:

 

- Alltid dobble oppskriften på ostekrem til gulrotkake. Må må få i meg mer av den fantastiske kremen.

- Kjøpe dyrere og bedre vin. Jeg drikker så sjelden nå, så skal jeg først gjøre det, bør det være noe skikkelig godt, og ikke noe skvip!

- ALdri, aldri kjøpe hardt og dårlig smågodt! Jeg må lære meg å oppsøke steder der utvalget er mykt, ferskt og delikat. Blir så innmari skuffa over harde krokodiller og sure føtter.

- Begynne å bake mandagskake. Da har vi no godt i huset som kanskje varer fram til fredag.

 

hmmm. er det noe viktig jeg har glemt??

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Onsdags/torsdagskake, i alle fall om mandagskake inneholder ostekrem :oD

Skrevet

he,he, noterer det. Spiser ostekrem og drikker kaffe nå forresten. Den kaka under var ikke så viktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...