*surrehue* Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 I ÅR SKAL JEG: - Alltid dobble oppskriften på ostekrem til gulrotkake. Må må få i meg mer av den fantastiske kremen. - Kjøpe dyrere og bedre vin. Jeg drikker så sjelden nå, så skal jeg først gjøre det, bør det være noe skikkelig godt, og ikke noe skvip! - ALdri, aldri kjøpe hardt og dårlig smågodt! Jeg må lære meg å oppsøke steder der utvalget er mykt, ferskt og delikat. Blir så innmari skuffa over harde krokodiller og sure føtter. - Begynne å bake mandagskake. Da har vi no godt i huset som kanskje varer fram til fredag. hmmm. er det noe viktig jeg har glemt??
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Onsdags/torsdagskake, i alle fall om mandagskake inneholder ostekrem :oD
*surrehue* Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2009 he,he, noterer det. Spiser ostekrem og drikker kaffe nå forresten. Den kaka under var ikke så viktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå