lisje21 Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Er det noen som kan kjenne en ``kul`` (livmoren?) i magen som beveger seg når en på en måte bøyer seg fra siden til siden i stående stilling? Når jeg bøyer meg til venstre til sides (når jeg står i ro) fær den såkalte kulen til venstre også, og da blir den høyre siden av magen nesten flatt. Skjer det samme dersom jeg bøyer meg til høyre. Er dette normalt? Er foresten ca 7 uker på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå