Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Har vasket alt til den kommende babyen med Neutral siden jeg har hørt at det er det man skal gjøre. På klærne til meg og mannen min har jeg alltid brukt vaskepulver og skyllemiddel med lukt, men nå som babyen kommer kommer jeg jo ikke til å vaske egne maskiner med babytøy og egne med vårt tøy... Liker at det lukter godt av klærne etter vask, men med Neutral gjør det jo ikke det... Er det virkelig nødvendig at alt av barneklærne vasket med Neutral?
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Jeg kommer til å prøve å bruke det samme som jeg er vant til denne gangen omo color og skyllemiddel av varierende typer. De to forrige gangene vasket jeg alltid babyklærne i egne maskiner, men det tror jeg blir litt mye styr denne gangen gitt.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 For det er jo mye viktigere at klærne lukter godt, enn velge det som er best for barnehuden.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 vaskemiddel lukt av tøyet til folk er faktisk en av de verste luktene jeg vet om. det er ikke for å være stygg eller frekk, men for meg er det virkelig en rett og slett ubehagelig lukt! den er forferdelig emmen og kunstig og jeg ville aldrig ønsket at barnet mitt skulle lukte noe sånt. men der er vi jo forskjellige, og spmditt gikk jo egentlig ikke på om vi liker lukten av vaskemiddel eller ikke. :-) barna blir utsatt for mye som kan virke allergi fremkallende, og et av de få stedene man kan styre det litt er nettopp mhp bruk av vaskemiddel. så jeg hadde fortsatt å bruke neutral jeg. :-)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 du kan ha litt lavendel olje i skyllemiddelkammeret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå