Peoni Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Synes det er helt fælt, har en liten en som ikke orker å gjøre noe som helst. Skulle prøve å bygge lego, men begynte bare å gråte og krøp opp på fanget mitt igjen. Nå har jeg gitt ham en Pinex, nesedråper og lagt ham i sengen for å se om han klarer å sove litt. Morshjertet blør skikkelig, selv om jeg vet at influensa er en "filleting" sammenlignet med andre fæle ting i denne verden.... Noen som er i samme situasjon? Trøøøøøst! ;0)
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Ja, jenta vår er også syk. Vet ikke enda om det er influensa, men hun våknet i natt med 40 i feber. Har hatt ganske høy feber i hele dag og orker ingenting. Skal bare sitte på fanget å kose. Synes så synd på henne...
Peoni Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2009 Uff, høres ut som det samme som her ja.... Vet jo ikke om det er influensa, men det virker som om han verker i kroppen i tillegg til feber og utrolig slapp. God bedring til din lille!
sneipen <3 snuppa Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 huffda... lillemannen her i huset er frisk nå,bare litt snørring igjen.. hanhadde influensa med feber i 6 dager. vondt i kroppen,slapp osv... fælt når det står på,men det går over etterhvert;) god bedring til alle små syke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå