Lille My 17.05.08 Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Snuppa mi får grøt til frokost, middagsglass til middag og grøt til kvelds, men til lunch er det lite hun vil ha.... Kun litt fruktpurre..... Hva gir dere?
lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Jeg gir skive til jenta mi på 9 måneder. Det har hun fått siden hun var 6-7 mnd.. Tidligere fikk hun makrell i tomat på, men nå nekter hun å spise det, så nå spiser hun kun leverpostei på... Og det går glatt ned )
Lille My 17.05.08 Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2009 OK, får kanskje prøve med det jeg også da..... Hun er ikke av de mest matglade ungene, så blir spennede å se om hun liker det..... :-)
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Hei, Vida spiser ca.en halv brødskive med leverpostei + et halvt beger med fruktpuré eller lignende. Og vann til maten. Etter måltidet tilbyr jeg alltid melk. 145ml -som hun nesten alltid drikker opp..
Lille My 17.05.08 Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2009 Mmmm ja jeg får vel prøve med brødskive jeg også da skjønner jeg... hehe Har dere forresten oversikt over hvor mye MME de drikker om dagen? Sånn ca bare.....
Lille My 17.05.08 Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2009 Og en annen ting.... Har de tenner? Snella her har 2 små tenner nede.... trenger vel strengt tatt ikke mer for å spise litt brød?
Hellinor Skrevet 19. januar 2009 #7 Skrevet 19. januar 2009 Trenger ingen tenner for å spise brød ;-) Mini har spist det siden 5 mnd, har nå ved 8 mnd bare to tenner nede. Jeg gir brødskive med smør og fruktpure som bitene dyppes i, brødskive med leverpostei, eller slike frukt med korn-glass eller beger. Det går jo også an å kjøre litt brødskive eller havregryn i blender eller stavmikser og blande med fruktpure eller sånn yoghurtglass, så blir det litt mer mettende :-) Når det er sagt, så er nok lunsj det måltidet der appetitten ikke er på sitt beste. Merker også forskjell hvis jeg har ammet mer på natta enn vanlig (ammer vanligvis kl 05), da er appetitten nedsatt til frokost og lunsj.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå