Gjest Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 noen intereserte?? har termin den 25 mai..bi tatt med snitt den 15 mai
06 <3 09 Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Jeg kunne veldig gjerne tenke meg BIM treff på Mo, men jeg har jo knapt nok fått vite at jeg er gravid, så jeg har ikke termin før i August (mener legen, jeg mener begynnelsen på september) Skal vi bare dytte litt på denne og se om det er mer respons?
mamo82 *2 jenter* Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Kunne vært hyggelig med BIM-treff på Mo.. ) Jeg har for øvrig termin 7. juli.
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 flott da er vi 3 ...håp det er flere som ønsker det
06 <3 09 Skrevet 20. januar 2009 #8 Skrevet 20. januar 2009 Jeg er student men studerer mye hjemme, så i perioder kan jeg stille opp når som helst, men andre perioder må det planlegges :-) Kunne jo vært en ide å legge et møte til en lørdag :-) (i tilfelle noen arbeider tenker jeg :-) )
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #10 Skrevet 20. januar 2009 ja tenkte sjøl lørdag eller søndag...søndag bruk jo folk å best tid...bimbokroa er vell oppe på søndager
mamo82 *2 jenter* Skrevet 20. januar 2009 #11 Skrevet 20. januar 2009 Jeg er sykemeldt, så for meg spiller det ingen rolle når vi tar treffet. Har goooood tid nå om dagen.
06 <3 09 Skrevet 21. januar 2009 #13 Skrevet 21. januar 2009 Jeg er borte denne søndagen, men om dere har mulighet (og gidder) å vente til neste søndag, så skal jeg stille opp. Vet av flere som ikke er inne på barnimagen som sikkert kunne tenke seg å være med også :-)
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #14 Skrevet 21. januar 2009 ja d er ikke noen problem kan og ta det midt i uken ...hva med onsdag til samme tid neste uke?
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #15 Skrevet 21. januar 2009 vi kan sei søndag 1 februar kl 17 ¨på bimbokroa..så håp vi at flest mulig dukker opp:)
06 <3 09 Skrevet 24. januar 2009 #16 Skrevet 24. januar 2009 Måtte lete lenge for å finne denne igjen, hehe.. Ja jeg er med på BIM-treff på bimbo neste søndag kl 17. Kan jeg ta med jenta mi på 2,5 år?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå