Gjest Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 noen intereserte?? har termin den 25 mai..bi tatt med snitt den 15 mai
MammaTil NoraOgEmmaOgSander Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Pleier å være på Barbettes kanskje? :-) Jeg har termin om 2 dager, så hvis ikke ting skjer i den nærmeste tiden, kan jeg godt bli med på et treff... Når passer det for deg?
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 nei trur ikke det er noen bimtreff her i rana...ser det er mange som har prøvd,men ikke fått respons på det..så d ha jo vørre artig å fått til et:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå