Hame ble født Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Hei! Jeg er gravid i uke 14. Idag på vei til jobben sam vanlig er det ikke noe plass å sitte. etter 15 min plutselig jeg kunne ikke se, og ble svemmel, og lo i gulven. Jeg hørt noen sa til meg sette deg ned på plassen minJeg kunne ikke stå på beina mine. etter noen min var jeg i oslo. gikk av toget. Er det normalt, jeg har aldri oppleved slik før, og ikke med mitt 1. barn heller. Er er redd.
Trilletrill Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Jeg tror ikke det betyr at noe er galt, du var sikkert trøtt og varm! Spiser du frokost før du drar på jobb?
septemberpiken Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Er kanskje blodtrykksfall? Ikke uvanlig å få litt lavt blodtrykk når man er gravid... Jeg har hatt lavt blodtrykk i mange år, og har hatt noen sånne episoder da jeg fortsatt pendlet med tog (i rushtiden, hvor det er varmt og trangt i tillegg). Hvis det er det, så er det mer ubehagelig enn farlig...
meg & to små vampyrer Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Jeg nesten svimer av kjennes det ut som ved blodtrykksfall. En gangs besvimte jeg på skikkelig også. Jeg har mye blodtryksfall og spesielt mye når jeg er gravid. Det er veldig ekkelt.
Staark Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Jeg plages av samme greiene selv, spesielt i situasjoner der jeg må stå lenge i samme stilling, der det er varmt og mye folk. Jeg har begynt å alltid ta med vann eller cola i vesken, så når jeg føler meg dårlig setter jeg meg ned/lener jeg meg mot noe og får i meg væske. Selv om drikken ikke er iskald, så føler jeg den "kjøler" meg litt ned. Frisk luft hjelper også (ikke så lett å få tak i på toget...) Har flere ganger måttet gå ut av butikk-køer fordi jeg kjenner jeg blir dårlig. Synes det er kjempeubehagelig, og prøver alt jeg kan å unngå å komme i situasjoner jeg vet jeg blir dårlig i.
Babyenmin Skrevet 20. januar 2009 #6 Skrevet 20. januar 2009 Sånn har jeg det også, hadde det litt før jeg ble gravid også, det er ikke moro, en får nesten panikk når det trykket i brystet kommer. Mange ganger jeg også har måtte gått ut av køer i butikker osv. Men det har ikke noe med om det er lenge siden jeg har spist, jeg har også alltid med meg noe å drikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå