Gå til innhold

Ikke tilbake mensen etter p-pilleslutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som sliter med å få tilbake mensen etter p-pille slutt? Jeg sluttet på yasmin i midten av juli.. enda ikke fått tilbake mensen..:( var hos legen for et par uker siden, fikk beskjed om å vente enda et par-tre måneder og evt komme tilbake da hvis mensen fortsatt ikke er kommet.

Skikkelig frustrerende når jeg og samboer ønsker å bli gravide! Har allerede brukt en liten formue på graviditetstester, men alle har vært negative, så tydelivis ikke derfor mensen lar vente på seg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde det samme da jeg sluttet med p-pillene for noen år siden. Gikk 9 måneder før den kom- og var skikkelig ustabil en stund. tok 2 år og 3 mnd før jeg ble gravid. så bestemte meg der og da for å aldri starte med p-piller igjen !! Håper du får den kjappere en meg. unner ingen å slite så lenge som jeg gjorde!!

Skrevet

Uff.. håper inderlig ikke det tar så lang tid for meg, har jo allerede gått over 6mnd. Hadde jeg visst det skulle ta så lang tid, hadde jeg sluttet på pillene mye tidligere! Men man har jo EL før mensen, så er vel en ørliten sjanse for at jeg kan bli gravid snart dersom bare EL kommer..? Noen andre symptomer på EL enn det berømte EL-slimet?

Skrevet

Jeg hadde gått mange år på p-piller da vi prøvde for første gang, det tok oss 7 pp å få jenta vår, så kanskje det nærmer seg for deg nå :-)

Etter uttak av hormonspiral ble jeg gravid på 1 pp, men mistet desverre, så nå er jeg her og prøver igjen. Lykke til og hold ut!

Skrevet

Var det 7 pp uten at du fikk tilbake mensen i mellomtiden?

Lykke til til deg og!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...