Gjest Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 det var liksom med hele ansiktet. ikke i forbindelse med noe promp eller noe sånt heller.. hun er bare 17 dager, men jeg velger å tro de var et smil
Blind Gudinne Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Vet du.... JEG tror at barn smiler bevisst tidlig! Lillefjert er jeg overbevist om smilte dagen etter han var født....Svigermor mener det var luftsmerter....Ikke enig i det, for han var så fornøyd både før og etter smilet. Vesla smilte også veldig tidlig. Jeg har ihvertfall tolket det som smil, så kan andre tolke det som de vil =)
Gjest Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 De smiler, ja. Og det var i gamledager man trodde det kun var luft. Når de er så små så smiler de når de har det godt (velværesmil), bevisste smil à la "nå vil jeg smile fordi mamma så god ut" kommer senre.
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Mine har også smilt veldig tidlig. Svigermor trodde ikke helt på meg da jeg fortalte at lillegutt smilte helt bevist da han var rett over en uke gammel (den første uken sov han hele tiden så da så vi bare smil i søvne). Men så fikk hun se det selv og ble overbevist! Det med luftsmerter tror jeg bare er tull. Jeg ser forskjell på luftsmerter og smil altså! ;p
Gjest Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 vi blir bare ledd av av svigers og foreldre. blir litt matt.. hvorfor kan de ikke tro oss? særlig når øynene hennes smiler. det må da bety noe..hun har gjort det et par ganger før også. men ikke så over hele ansiktet som i natt.. hun fester også blikket å nistirrer på oss når vi gjør grimaser å snakker til henne .. følger det riktignok ikke.
våken_om_natta Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 Vi hadde besøk av helsesøster da lillemor var 2 uker gammel. Hun smilte ikke, hun rå-glisa!!!! Så jo, de smiler tidlig.
It's all about me Skrevet 19. januar 2009 #7 Skrevet 19. januar 2009 Storebror brukte lang tid på slikt, men vesla her lo for første gang den dagen hun ble 1 mnd. Så alt er mulig )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå