Gå til innhold

Vårdressene har allerede kommet i butikkene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Iallefall her hos Reflex. SÅ jeg har kjøpt. Så kjedelig når de går tom i den størrelsen de skal ha.

Var flotte farger. Og gleder meg til det blir så varmt at vi kan slutte med vinterklær og nyte litt varme av sola:)

Til sønnen fant jeg forresten på salg fra fjorårets modell. Så den fikk jeg til halv pris.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tipset... Da skal jeg ta en tur å se om jeg finner. I fjor var jeg for sent ute, og da hadde dem ikke igjen str.. Hva var fargene i år da?

Skrevet

Jeg skal også ha vårdress til minsta. Får ta meg en tur til byen i løpet av uka!

Skrevet

fargene de hadde tatt inn her var 4 til gutter og 4 til jenter. gikk i rosa til jenter, jeg kjøpte en av de mørkerosa til jenta mi. var noen med noe veldig gulgrønt på også, men de likte ikke jeg.

til gutten fant jeg jo en fra ifjor til halv pris, den var lyse grønn. men de til gutter var det også en mørkeblå, og en med noe gulgrønt på.

husker ikke helt detaljene..

Skrevet

Hvilket merke var dette? Eller var det reflex da? I Sandnes har de både reima og reflex på reflexbutikkene.

Skrevet

I Sandnes ja.... Nå ble jeg nysgjerrig... Du som bor på gård og shopper i Sandnes. Selv bor jeg litt lenger sør for Sandnes.

Skrevet

Jeg er fra Sandnes, så jeg reiser ofte dit. Da kan jeg ta en kjapp tur innom venner eller familie =)

Det tar ca 1 1/2 time å kjøre til Sandnes for meg.

Skrevet

det var reflex dressene. har gått over til de fra reima jeg. Mest pga prisen. var storførnøyd med reima. men har vært veldig fornøyd med reflex til nå iallefall.

Tror ikke de skulle ta inn reima her på reflex butikken pga de ikke ble solgt siden reflex sine er så mye billigere.

Skrevet

Ok. Begynte å lure om du bodde 5 minutt fra Sandnes eller noe. Tenkte hvor det bondelandet var;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...