lykkelig mamma til 2 <3 Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 snuppa mi er blitt 8,5 mnd allerede, tiden flyr jo:S Savner når hun var bitte liten. Fordi om det er kjempe arti å se alt hun lærer nå. hun krabber, reiser seg å masse mer:) nesten så hun lærer noe nytt hver dag:) har bestemt meg for å vente med å få barn nr 2 når hun er ca 4 år, men det er jo så lenge til:/ Men trur det blir tungt å ha 2 små, så best å vente. Er så babysyk:S
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Jeg sitter her med min snart 8 uker gamle sønn og det er helt herlig! Har ei datter på snart 2,5 år og synes den aldersforskjellen er helt perfekt! Hva med å justere planene litt?
lykkelig mamma til 2 <3 Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2009 kanskje d;) men er arbeidsledig når jeg er ferdig med permisjon, så vil ha en fast jobb før jeg får et barn til. Var bare vikar før jeg fikk henne:/
heisand? Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 4år? det er for lenge for meg hehe. må finne en og få unge nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå