Gå til innhold

Murringer lengre oppe enn før..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fler som har merka at murringene sitter lengre oppe nå enn før? Da jeg la meg i går, kjente jeg at det strakk i magen, på skrå, litt under navlen, da jeg lo eller hosta, slik som det brukte å gjøre lengre ned (rundt der eggstokkene er) før.. Eller 11 uker på vei (10+4)..

Har murringer på begge sidene, er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har også opplevd dette ved eit par tilfelle. Det strekk veldig i området kring navlen. Eg er 11+3, så me er ca like langt. Eg trur det er heilt normalt, for eg har ingen smerter eigentleg. Det berre strekk og stikk litt. Eg trur livmora mi er på veg opp frå bekkenet, for eg må tissa midt på natta og kjenner eit slags press i området over skambeinet. Kjenner du noko slikt?

Skrevet

Våkner ikke midt på natta for å tisse nei, men hvis jeg drikker et glass vann rett før jeg legger meg må jeg på do 2-3 ganger i løpet av en halvtime.. Ganske rart siden jeg ikke har den reaksjonen resten av dagen, men kan være livmoren som presser på blæra når jeg legger meg da?! Eller må jeg rett på do når jeg våkner om morgenene.. Jaja, satser på at det er helt normalt.. Er jo bare positivt at livmoren er på tur oppover :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...