Sweet Georgia Brown Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Var till ny ultralyd i dag och gynekologen sa att allt såg fint ut och att barnet utvecklats bra och helt normalt. Såg hjärtat sla och barnet rörde på armar och ben. Hon sa också att med stor sannorlikhet så är faran över, nada risiko... I vartfall väldigt liten. Jag är så jublande GLAD!!!! Har varit och köpt BeSafe gravid-bilbälte i dag. Kryssar fingrarna vidare!
Sweet Georgia Brown Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 19. januar 2009 Fick förresten justert termindatoen 2 dagar tillbaka, till den 16 august. Och då går jag in i 2.e trimester den 1. februari. Oj, vad jag ser fram emot den dagen!!!
**Baby**number**two** Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Grattis =) Ser att du skriver på svenska. Bor du i Sverige eller Norge? Jag är norsk men har bott i Sverige i snart 5 år nu.
snellaogsprella+enpåvei:) Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Gratulerer!! så herlig! lykke til på babyferden:)
Sweet Georgia Brown Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2009 Svensk på det 14 eller 15 året i Norge... Skriver lite blandat. Du får anbefale de svenske sidene til mej då !
Augustibarn '09 + junibarn '12 Skrevet 20. januar 2009 #7 Skrevet 20. januar 2009 Ah, grattis grattis!! Jag ser fram emot mitt första läkarbesök den 6. feb - bara 2,5 vecka kvar nu...! Ska bli skönt att (förhoppningsvis) få det bekräftat och veta att allt är som det ska. Jag är för övrigt (uppenbarligen... ) också svensk och har bott i Norge (Vestfold) i 1,5 år! Sköt om dig och den lill* i magen, kram kram!
Sweet Georgia Brown Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 21. januar 2009 Tack! Jag känner mej otroligt glad och lugnad. Nu är det bara (räkna) 12 dagarkvar till vi går in i 2. trimester. Lycka till allesammen och sköt om er också!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå