Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Dere som har jobb som det, hvor ofte er dere på jobb? Har fått tilbud om en jobb som det, men jeg er usikker... er redd jeg aldri blir ringt opp.. Er en forsåvidt stor barnehage med mange ansatte..
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Altså, det er jo bare å si ja, blir du ringt opp, så tjener du jo penger. Blir du ikke ringt opp, så tjener du jo like lite som du allerede gjør. Stort sett er det aldri noe problem med at bhg ringer forlite. Jeg var ringevikar i bhg, de ringte en dag å lurte på om jeg ville starte før enn avstalt. Jada det var ikke noe problem, møtte opp på jobb, å etter det så var jeg der fast i 2 år. Først var det ei som ble langtidssykemeldt, å så var det ei som skulle ut i perm.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 hei. jeg var ringevikar i mange bhg etter lærlingtiden min i ca 6 mnd...hadde jobb hele tiden.kunne jobbe det jeg ville og ta fri inni mellom.det var kjempe deilig.hadde så mye og gjøre at noe dagpenger fra nav ble det aldri noe av.. men jeg var litt strenge på de som ringte på morraen at vis de ville bruke meg måtte jeg få lov og stå opp,spise litt og stelle meg før jeg kom.det godtok de alltid. jeg syns det var veldig greit og være ringevikar,da fikk jeg muligheten til og bli kjent med flere bhg i nærheten.etterhvert søkte jeg på jobb og fikk flere tilbud.endte opp i en bhg jeg trives kjempe godt i.det var fordelen med og ``prøve`` ut flere i en periode:=)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Tusen takk for svar begge to anonym 13:16: Nei, jeg tjener jo like lite som jeg allerede gjør nå. Men nå skal snuppa 100% til dagmamma, så er jo ikke vits i å jobbe der om jeg tjener mindre der enn det jeg må betale til dagmammaen. Tror kanskje jeg skal takke ja... og så prøve å få noe mer etterhvert... Får jo en fot inni systemet på denne måten... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå