digger Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Det er jo så mange typer. Skulle egentlig ha Kamik, men var utsolgt:-( Vil ha vanntett og veldig god og varm. Og helst ikke for tung. Hvordan er de i størrelsen?
elskerlivet Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 sorell kom veldig dårlig ut i forldre og barn testen både på varmeisolering, vanntetthet og beveglese..
Gjest Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Det stemmer, men de testet ikke alle typene. Kun en variant. Tror ikke alle er like "dårlige"..
elskerlivet Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 sikkert ikke, men da ville jeg uansett ikek valgt å kjøpe en såpass dyr sko, jeg har mange års testvinner, coop sine, som nå er på tilbud til 125,- Aldri vært våt, kald eller noe, og han min er 6 år og er oppi alt som er vått..
TreHjerter Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Vi fant billige Sorell sko på OBS, til 299,- tror jeg det var. Husker ikke nå hva typen het, men skulle visstnok være varmeisolerende ned til -40 og vanntette. Med sånn filttøffel inni. VI har vært superfornøyde med dem, han har bare en tynn ullsokk nedi og har ikke frosset på bena i hele vinter. Eneste gangen han har blitt våt var når han hadde plompa i en søledam og det kan vel selv ikke den mest overlegne test-vinner klare seg mot De vi kjøpte var helt normale i str.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå