helene0: jan09+jun11 Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Jeg er 10 dager på overtid og har lest en del om modningsakupunktur. Står som oftest at man bør begynne i uke 35. Er det noen som vet om det i det hele tatt er noen vits å prøve det nå?
Mini LK Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Kan ikke skade, og kanskje holder det med 1 gang. Du kan sikkert få det på sykehuset der du skal føde, ring og hør.
ohayoo Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 jeg begynte i uke 38 sist, fødte 17 dager på overtid, så er ikke helt sikker på om det hjelper... men, jeg har hørt at selv om fødselen ikke nødvendigvis starter tidligere så vil åpningsfasen bli lettere. Prøv - det skader jo ikke Det kan være at du er mer mottagelig for det enn det jeg var. (historien i familien min viser at vi føder på overtid, og jeg slapp i alle fall å bli satt i gang)
helene0: jan09+jun11 Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2009 Har en del mensliknende murringer nå, om det ikke tar seg opp i løpet av kvelden/natten så ringer jeg å bestiller time i morgen. Det kan jo umulig skade å prøve
Spireline Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 man skal vel starte m modningsaku i uke 35 og holde det jevnt en gang i uken fram til fødsel. Om du er ti dager på overtid så skjer det jo når som helst, og om ikke så får du vel hjelp snart. Jeg hadde ikke helt sett vitsen i det. Har også hørt at det ikke starter fødsel, men hjelper i åpningstiden (jeg starter m aku om en uke, har ikke lyst på 30 timers åpning som sist.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå