Trilletrill Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Jeg ELSKER babyen min!!! Er i 13+ 2 har en kjempe forelsket følelse i dette lille mirakelet, noen andre som har det sånn?
Vannmann35 Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Nei, desverre... Skulle ønske jeg følte det slik, men føler ingenting spesielt. Synes det er koselig, og gleder meg - men venter fortsatt på den store morslykken.
Ayka 09+13+14 Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Føler så og si det samme som deg,Vannmann31Gravid. Jeg er kjempeglad,og synes det er koselig å gå gravid Også er det veldig spesielt å kjenne den lille sparke... Men at jeg er forelsket,er å dra'n litt langt Regner egentlig ikke med at morslykken/følelsen kommer før etter at den lille er født.
Babyenmin Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Jeg føler det nok heller ikke sånn:( Kunne ønske jeg gjorde, tror det er for mye stress i hverdagen så jeg har ikke noe fokus på det, tenker ikke at jeg er gravid. Føler bare som om jeg har lagt på meg, har ikke noe forhold til småen enda. Men det kommer nok.
Trilletrill Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2009 Må sies at dette er min første graviditet og ikke en enkel en heller. Dagen etter at jeg var hos legen og bekreftet svangerskapet faller jeg og brekker ankelen min! Måtte opereres og jeg gikk igjennom så uhordelig mye vondt som ingen gravid skal oppleve, slik at jeg var sikker på at jeg kom til å miste. Men når jeg var hos gynekolog og tok ultralyd i uke 11 og faktisk SÅ bevegelse og hørte hjertelyd ble jeg så glad som jeg aldri har blitt. Fikk se babyen min for første gang, jeg ble helt paff og ja...vet ikke om forelskelse er å ta litt for hardt i, men jeg ble så takknemlig over å se at alt var som det skulle etter alt det stakkars barnet har vært igjennom. Håper alt fortsetter fint:)
Vannmann35 Skrevet 20. januar 2009 #6 Skrevet 20. januar 2009 Synd du fikk en litt dårlig start, men godt det gikk bra tross alt. Tror ellers det er veldig individuelt hvordan det føles. For noen kommer nok morsfølelsen allerede under graviditeten, for andre etter fødselen, og for noen kommer den kanskje aldri helt... Jeg gleder meg i alle fall veldig til å endelig få se den lille, og føler meg ganske sikker på at jeg vil føle meg svært lykkelig da :-)
Moni*gull09*gullgutt11 Skrevet 20. januar 2009 #7 Skrevet 20. januar 2009 Så tidlig, forelsket i uke 13 allerede? Jeg skreiv dagbok her om dagen, og ble overraska over det som kom ned på papiret - har blitt helt forelska, jeg også, etter ultralyd Rett etter, faktisk, har nesten ikke følt noe før det. Plutselig får man se den lille personen inni der, vill sparking og masse liv. Forelskelsen min begynte ikke før da, uke 19! Gleder meg veldig og synes tida går utrooooolig sakte.
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #8 Skrevet 21. januar 2009 så deilig at alt gikk bra og at babyen din har det fint, tross alt du måtte igjennom. Jeg ville bare si at jeg vet hva du har vært igjennom. Da jeg var gravid sist(i fjor), så ramla jeg og brakk ankelen i uke 36. Jeg måtte føde med gips og hoppe på krykker i mange uker med stor mage. Helt forferdelig grusomt!!Så jeg vet hva det vil si å være redd for den lille imagen..Alt gikk bra, hun er nå 10 mnd:)Men ville bare sende deg en go`klem og si at du må nyyte "forelskelsen" din:) Nå er jeg gravid igjen(14 uker) og har tenkt til å holde meg på beina denne gangen, he he.
mariasola Skrevet 21. januar 2009 #9 Skrevet 21. januar 2009 Jeg føler med ihvertfall forelsket... Jeg smiler, kniser og drømmer meg bort...=) Føler at jeg bor på en rosa sky for tiden... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå