Gjest Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Jeg er i uke 37 og er konstant trett. Kan legge meg ned og sove leeenge når som helst på dagen. I tilegg går jeg på skole, og idag måtte jeg bare gå hjem, for jeg holdt på og sovne i timen... Jeg legger meg tidlig om kveldene også... Noen andre som har erfaring rundt dette?
MarsMirakel Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Ååå ja da....er så trøtt og uopplagt at det halve kunne vært nok.Er i uke 33.Føler meg som en zombie...får aldri nok søvn og hvile kjennes det ut som.Er nok bare sånn dette.Ser det er mange med oss her inne som har det på samme måte:)Er nok bare for oss å hvile og sove når vi føler for det....er viktig og det har jeg blitt fortalt.Så ikke ha dårlig samvittighet i hvertfall.Slapp av og hvil deg når du måtte føle behov for det,og ikke press deg til noe du ikke føler at du orker! Lykke til!
Kamomilla:-) Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Har dere vært så trøtte hele tiden eller er det noe som har kommet nå i 3.trimester? Jeg er i uke 18 nå og har vært sinnsykt trøtt siden dagen før jeg testet positivt. Begynner å tro det ikke kommer til å gå over......
Gjest Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Ja, jeg har vært så trett hele tiden. Før jeg ble gravid var jeg for det meste opplagt, men etter at jeg ble gravid så er det blitt hviling på dagene og tidlig i seng. Det er mye som skjer inni oss...må vel være det som er grunnen
Kamomilla:-) Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Ja, det er ganske frustrerende å være slik. Trodde de skulle forsvinne rundt uke 12 - 13, men neida! Men det går vel over - eller ihvertfall erstattes med en annen form for trøtthet når babyen kommer :-) Jeg klaget til legen min og hans svar var bare " jaja, den trøttheten har nok kommet for å bli noen år...." Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå