Gjest Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Flere som har vannvittig humørsvigninger og veldig temperament? Jeg føler jeg bare er sint og gråter om dagen og har akkurat nå ikke lyst til å være gravid.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 tror ikke jeg er så hyggelig å bo sammen om dagen heller, for å si det sånn;-) har temperament til vanlig, men dette tar kaka...ingen tålmodighet, og irriterer meg over alt!!! men det går seg vel til etterhvert, håper jeg...hjelper ikke å være trøtt og kvalm heller...
gutt + knøtt i magen Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Hei! Har det absolutt sånn!! Kan plutselig bli rasende for ingenting. Eller eg begynner å grine for ingenting.... Er masse sliten, og mange tanker som surrer. Men eg er kjempe glad for å vera gravid, sjøl om det ikkje altid ser slik ut...
Minnie_Moon Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Blir fort irritert merker jeg. Men ikke så ille som i forrige svangerskap heldigvis. Da var det raserianfall og gråt nesten annen hver dag. Men klart, er jo ikke så langt på vei ennå, kan jo endres. Håper bare jeg klarer å forholde meg høvelig normal når jentungen er i nærheten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå