Gå til innhold

Har dåke ein følelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

på ka kjønn da blir... Eg trur eg får gutt denne gang..

Sist trudde eg at da blei jenta først og da blei ei jenta... Håpe jo også på at da blir ein gutt då, for me har berre tenkt å få 2 unger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nesten sikker på at det er en liten jente i magen. Alltid trodd at mitt første barn skulle bli en jente, og navnet er allerede i boks =)

Skrevet

med nr 1 var jeg skråsikker på jente, og det var riktig...

nå er jeg ikke sikker...hadde vært kjekt med en gutt, for det er nesten bare jenter i nærmeste familie;-)

mamma sier at hun blir overrasket hvis det er gutt;-)

Skrevet

Eg har alltid hatt ein føleses av at mitt første barn blir ein gutt. No er eg gravid, og denne følelsen er her fortsatt. Er berre 5 veke men likavell. tida for vise om eg har rett :)

Skrevet

Hadde på følelse av at jeg ventet jente første gang og det stemte, denne gangen tror jeg også at jeg venter jente, så det blir spennende å se =)

Skrevet

Forrige gang var jeg sikker på at det var gutt, og det var det... Denne gangen er alt så annerledes, kvalm, sliten osv. så jeg innbiller meg at det kanskje er jente. Men det kan jo være bare fordi jeg har en 2-åring hjemme...

Vil dere vite kjønn på UL da?

Skrevet

Hei Johan

Eg har tenkt å vite kva kjønn det blir på UL, dersom ein kan sjå det...

Iallefall no med første mann.

Skrevet

Sist ville me ikkje vite da på ul, og da va kjempe spennende når da kom te ho sku ut... Denne gangen har me bestemt oss endo...

Skrevet

jeg vil vite det...er såååå nysgjerrig...men jeg har litt lyst å si til andre at vi ikke vet det;-)........men det klarer jeg sikkert ikke;-)

Skrevet

Jeg har ingen følelse av hva det er... Hadde ikke det forrige gang heller, foruten at jeg drømte mange ganger at det blei jente (kanskje fordi jeg innerst inne ønska meg hvertfall ei jente...), og det blei jente. Denne gangen er det litt hipp som happ hva det blir, så nå drømmer jeg ingenting ennå heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...