Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har gode råd i forkant av et meklingsmøte? hvordan har dere gjort det med foreldreansvar? fordeler/ulemper med å ha delt eller alene, og hvordan har barnefaren stilt seg til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenk igjennom hva du syns er til det beste for barnet og hvorfor. så tenk igjennom hva du tror Xen mener er til det beste for barnet og hvorfor han mener det. også finner du ut hvor langt du kan strekke deg mot hans ønske uten at du mener det går ut over barnet.

om du har tenkt igjennom disse tingene er det lettere for deg å argumentere for dine ønsker og mot hans. og du vet også når du skal sette deg på bakbene fordi du vet når grensen din er nådd.

jeg har foreldreansvaret alene, fordi jeg mener at så lenge barnet bor hos meg og far ikke er med på ting som angår barnet ut over vanlig samvær så har han heller ikke noe forutsettning for å bestemme hva som er best for barnet når det kommer til medisinering, hjelp hos ppt, pass, hvilke idretter barnet skal gå på og hvilke trosamfunn barnet skal være med i.

men selvsakt jeg hadde ikke meldt in småen i en trosrettning uten å høre om hva faren hans mener om det!

men far får delt foreldreansvar om han ønsker det, men det krever jo litt jobb fra hans side. så det er jo ikke noe å krangle om om han virkelig ønsker det!

Skrevet

Så heldig du er som har en barnefar som gidder å megle og å ta ansvar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...