Gå til innhold

Jeg lager wet-bager for tøybleier.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syr de i vanntett og lukttett stoff. De er utstyrt med kraftig glidelås i plast samt to praktiske hemper til oppheng. Syr i ulike størrelser, alt fra de store som henges på badet til oppbevaring av mange bleier til de små for stellevesken til oppbevaring av 1-2 bleier, praktisk når man er ute. Bagene kan vaskes sammen med bleiene.

Veldig kjekt syntes jeg;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle sende deg pm men det går ikke.

Lager du etter mål? Eventuelt for hvor mye?

Skrevet

Går det ikke?

Ja jeg kan godt lage etter mål, pris vet jeg ikke da jeg i utgangspunktet ikke var ute etter å selge men jeg kan godt prøve meg;) Hva syntes du?

Den jeg har på badet er ca 30#40 (høyde#bredde) og tar ett sted mellom 15 og 20 brettebleier og brillebukser.

De jeg har med meg i vesken er ca 25#25 cm og tar 2 bleier.

Kan sende deg en pm med e-posten min om du er interessert?

Skrevet

Jeg har en i medium størrelse som rommer 4 - 5 bleier som er med på tur men trenger en i bleiebøtta da jeg er lei av å "kline" med de hver gang de skal inn i maskina for vask. heheMellom 15 og 20 bleier høres bra ut. Må måle den bøtte jeg har så jeg er sikker på om den passer rundt.

Virka som om du mente at du skulle selge skjønner du.. hehe...

Send meg en pm med mailen din du, Og blogg eller bilde av en pose kanskje?

Skrevet

De jeg har laget så langt er rektangulære med "stolper" på siden og glidelås på toppen og vil nok ikke passe i en bleiebøtte da jeg regner med at denne er sylinderformet? Men det burde ikke være noe problem å få til!

Har sendt deg en pm (og fikset på min så nå burde det gå bra å sende til meg;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...