Lilletrollogmamma Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Småen på 20 mnd har vokst ut av vogna si. Han er alt for lang til å sove i den. (Quinny xl) Jeg vil gjerne ha en sportsvogn der han kan sove til han er iallefall 2 år. Er usikker på hvor lang han er nå, men ganske normal lengde tror jeg! Noen som kan anbefale en vogn?
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 TFK Joggster twist! Den er kjempe lang, og sportsdelen har god plass! Tulla vår er nå 2,5 år og hun er ei lang frøken, hun har kjempe god plass i den! Vi hadde Emmaljunga Duo Edge før, og i den er faktisk mindre plass i sportsdelen!
ConsuelaBananaHammock Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Emmaljunga scooter! ) Gutten vår på 2,5 år bruker den når han skal sove på formiddagen. God plass til han.
Anna Nym :o) Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 TFK ja... til og med 5-åringen sitter godt i den. (når han lånen broren sin altså)
bomper`n Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 er enig i at TFK er super;) kjempegod og stor!! har også scooter`n, men jeg synes den er veldig trang med voksipose i! men det er jo ikke sikkert du skal ha det i da;) kjempegod vogn det også, men vil nå holde en knapp på TFK;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå