Gå til innhold

Hei og hå...her kommer jeg..!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann..

Endelig min tur til å komme inn her..er 12 pluss en idag og har termin 4 august:)Føler ikke det stemmer helt,men,men...blir spennende å se hva ultralyden sier..

Ellers litt om meg:Er 27 år og fra vest agder.Detter er tredje barnet mitt,har en gutt og ei jente fra før.

Formen er heller laber for tiden,periodevis grusomt kvalm og mye trett,men håper nå dette gir seg snart da:)

Hvordan er formen deres da??Noen som har termin rett rundt meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei dipsy. Der er du. Lange dager uten deg.

Formens status i dag er: kasta opp frokosten. tok piller. etter det er den grei. he he :)ja, du ser hvordan det er:)

Ja, duvet jo at jeg har termin 1. august. Er fra vestfold, venter barn nummer to, har en gutt fra før.

Skrevet

hei igjen vampyr:)

Takk,har savnet deg også etter du forsvant så gledet meg til å komme over til dere:)

Håper vi er på bedringens vei snart,heldigvis er jeg sykemeldt nå så kan ta det ganske så rolig om dagene..

MEN gleder meg sykt til kvalmen kan forsvinne, hadde en kjempebra dag igår så hadde et lite håp om at det kanskje var på retur,men idag igjen kom frokosten og teen jeg drakk opp igjen.Så nå er nettopp middagen unnagjort,håper jeg klarer å holde på den..

Hvordan gikk eksamen foresten??

Skrevet

Eksamen som jeg skrev i helgen gikk ok, håper jeg får B på den.

Fikk sensur på en eksmen i organisasjonsfag i dag og den fikk jeg A på. Fornøyd med det:)

Dumt middagen kom opp.

Må si at postafen virkelig får meg til å holde på maten. DEt er fint, for da får jeg krefter igjen:)

Skrevet

Hei hei;) flytta over i dag jeg og;) termin 4 august;) dette er også nummer 3.. har to gutter p åsnart 4 år og 2 år.. Bor på østlandet...

Jeg har kasta opp siden uke 6, vært på sykehuset og hele pakka, har fått masse tabletter som ikke har funka... men i dag har jeg bare kastet opp 1 gang og formen er ganske så bra.. så dette ser lovende ut...;)

Skrevet

A er jo kjempebra!!Gratulere med det!!

Nå har jeg vært å kjøpt meg postafen og har slukt en halv.Ringte legen idag og hørte og hun sa jeg kunne ta en i ny og ne hvis det trengs og hun mente det skadet ikke noe:)Er greit å høre det fra sin egen lege for det om en hører det via andre..

Skrevet

hei cec26!!

Så vi har termin samme dag,det var jo morro:)

Jeg har også kastet opp siden uke 5-6 og vært mye kvalm,men det nærmer seg antagelig bedring nå..

Så du har 2 gutter,da hadde det vel vært koslig med ei jente..

Jeg har en av hver men jeg har på følelsen at det blir gutt denne gangen.Men blir spennende å se,kan nesten ikke vente til UL :)

Skrevet

Ja, det har vi jo, altså termin samme dag,hehe.. jeg håper jo egnetlig på at det blir en juli baby da...hehe... gikk over termin sist, og det var 7 laaaaange dager.... dette blir sistemann, så hadde vært kjempe gøy med en jente... jeg må si at jeg kommer til å være en smule spent når ultralyden nærmer seg... hvor gamle er de to du har da?

Skrevet

Gutten er 7 og jenta er 2 så har et stort hopp imellom.Men jeg fikk han når jeg var 19 og hadde egentlig tenkt meg som student da.Så derfor gjorde jeg ferdig studiene mellom de to så ble derfor stor aldersforskjell.Men der er mange fordeler med det også:)Dette er sistemann her også,får denne 3 mnd før jenta blir 3.

Jeg har litt shoppingdilla så har i bøtter og spann med jenteutstyr så må jo si det hadde passet bra med ei jente til.men blir selfølgelig glad uansett hva det blir,bare ungen er frisk:)

Men magefølelsen sier gutt da...Og det har stemt begge de andre gangene:)

Har du fått ultralyd time?Jeg har ikke fått noe enda,var nettopp på første kontroll så er vel ikke lenge til den dukker opp i posten.

Skrevet

Ja, legen min sa at jeg det var det første de anbefalte også. Jeg regner med det er greit da.

Hjalp den deg?

A er fint ja:)

Skrevet

Ja, kan være kjekt med en som går på skolen og klarer seg litt mere selv;) Det er bare 20 mnd mellom guttene mine. Men det blir 2 år 7 mnd mellom babyen og minstemann.. så det er jo ikke så ille da...hehe.. Har ikke vært på 1 kontrollen enda jeg, har vært så dårlig så jeg har avbestillt 2 ganger, men nå skal jeg på fredag, så den må jeg jo dra på..

Shoppedilla ja,hehe.. hvis det skulle bli en jente her så kommer det til å ta litt av, så ser poenget ditt;)

Skrevet

Hei dipsy!

Ser vi har termin samme dag,artig! Eg har vert heldig og ikkje vert særlig kvalm,men må til gjengjeld slite veldig med bekken og korsrygg:(

Er fra vestlandet,26 år og har ein gutt på snart 2 år.

Skrevet

hei prinsessemamma..

Gøy at vi er flere med samme termin,er morro når vi kan følge hverandre:)

Jeg har heldigvis sluppet unna bekkenplager i svangerskapene mine,og er veldig glad for det.Kvalmen går snart over regner jeg med og da satser jeg på bedre tider:)

Skrevet

Vampyr: ja,den hjalp!!!! Og jeg har hatt en fantastisk ettermiddag/kveld :)

Mannen spurte nettopp...hva feiler deg ikveld??Har sprunget rundt å gjort husarbeid(noe det er mange uker siden jeg har gjort på kveldstid :D).Har heller ikke sittet helt sløv i sofaen å stirret rett frem for å bevege meg minst mulig..

Og det er uten tvil tabletten,så skal ikke mangle på tiltakslyst hvis den fortsetter å hjelpe :):):)

Skrevet

Da vet du hvordan jeg har følt meg i det siste.

Jeg håper jo hver dag at jeg skal slippe å ta den, men kaster opp hver morgen nå.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...