Gå til innhold

Dere med sentralstøvsuger....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan tømme den? Tror vår begynner å bli full...

Bøtta/beholderen står i boden, men ser liksom ikke hvordan den skal tømmes. Kjøpe hus i fjor høst, og har ikke tømt den før...

Hjelp???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en klemme midt på boksen som vi åpner. Da kan vi løfte overdelen fra underdelen, og ta ut beholderen

Skrevet

Det er to "piler på vår. Den henger i ett hjørne. Vimå vri pilene fra hverandre og da kan man ta av underdelen.. Hvis du skjønner.

Skrevet

Hmmm.... ser ikke noen av delene på vår...den er ganske gammel... jeg tømmer den uansett ikke, jeg støvsugde nemlig opp en enorm edderkopp tidligere! *grøss* så nå får det uansett vente til mannen kommer hjem om en ukes tid!

Skrevet

Du vet at den edderkoppen sansynligvis kommer seg ut av støvsugeren uansett???!! Hehe.. uff.... *grøøsss og ståpels på armen*

Skrevet

Da må han gå ut gjennom rørene og åpne lukene der vi plugger inn sentralstøvsugeren, håper han ikke er såååå sterk at han klarer det.... *grøss* men yngstejenta er en mester til å åpne de lukene og rope på edderkoppen da, for hun så hvor han forsvant når jeg støvsugde den opp... Han har får navn også, han heter nemlig edderkoppen Eddie! Fysj...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...