Masaili <3 Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Hvordan tømme den? Tror vår begynner å bli full... Bøtta/beholderen står i boden, men ser liksom ikke hvordan den skal tømmes. Kjøpe hus i fjor høst, og har ikke tømt den før... Hjelp???
Lilletrollogmamma Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Vi har en klemme midt på boksen som vi åpner. Da kan vi løfte overdelen fra underdelen, og ta ut beholderen
Shabby Cheap Chic Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Det er to "piler på vår. Den henger i ett hjørne. Vimå vri pilene fra hverandre og da kan man ta av underdelen.. Hvis du skjønner.
Masaili <3 Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2009 Hmmm.... ser ikke noen av delene på vår...den er ganske gammel... jeg tømmer den uansett ikke, jeg støvsugde nemlig opp en enorm edderkopp tidligere! *grøss* så nå får det uansett vente til mannen kommer hjem om en ukes tid!
Elise18.11.08 Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Du vet at den edderkoppen sansynligvis kommer seg ut av støvsugeren uansett???!! Hehe.. uff.... *grøøsss og ståpels på armen*
Masaili <3 Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2009 Da må han gå ut gjennom rørene og åpne lukene der vi plugger inn sentralstøvsugeren, håper han ikke er såååå sterk at han klarer det.... *grøss* men yngstejenta er en mester til å åpne de lukene og rope på edderkoppen da, for hun så hvor han forsvant når jeg støvsugde den opp... Han har får navn også, han heter nemlig edderkoppen Eddie! Fysj...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå