Gå til innhold

fly i savngerskapet = kolikkbarn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette høres kanskje helt tullete ut, men når jeg tenker meg om så har de tilfellene jeg kjenner som har kolikkbarn vært på flyreiser i slutten av svangerskapet. Kommer dette av lufttrykket i lufta som går ut over barnet i magen? Andre som har like erfaringer etter flyreiser i graviditeten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg flydde en del i mitt først svskap og jeg fikk ikke noe kolikkbarn .Sov hele natta fra han var 10 dager gammel ,så det stemmer ikke her i huset.

Skrevet

Håper da ikke det...

Har vært på ferie under grav. men da var jeg 5-6 mnd på vei. Så det var ikke akkurat slutten av graviditeten...

Skrevet

Nei, dette høres jo faktisk som du sier selv helt tullete ut... men om du finner noen dokumentert forskning på det hadde det jo vært interessant å lese:)

Jeg flydde også i 5-6 mnd.... vi får se da! Håper ikke det:)

Skrevet

Har 4 barn som alle har flydd i svangerskapet,-ingen av dem har vært kolikkbarn. Dette høres helt tullete ut,ja!!

Skrevet

fløy veldig mye forrige svangerskap, ikke noe kolikk barn. og han sov hele natta fra han var 3 mnd. hadde sikkert sovet hele natta fra fødsel av, men han gikk ned så mye i vekt at vi måtte vekke å gi mat om natten. hver 3 time.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...