Little Miss Naughty Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Vi venter nr 3 og må derfor ha en bil som har plass til 3 seter. Foruten sete til babyen så har vi en på 3 år og en på 7 år. Har dere noen tips?
Elin snart mamma til 3 Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 nissan x-trail, vw touran, Toyota Avensis stasjonsvogn
minimee->Trym Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Anbefaler Opel vectra på det sterkeste. De er litt lengre og bredere enn andre stasjonsvogner, og med stort bagasjerom. Vi kjøpte en slik nå, og jeg er storfornøyd. Ikke minst er Opel billige i drift og enkle å ha med å gjøre...
smurf 77 * har født Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 hei, vi har en toyota verso 7 seter og er superfornøyd. her har vi plass til isofiks base til babysete, forovervent bilsete til vår sønn på snart 4 og vanlig bilsete til vår datter på 6....
Smart, sjarmerende og spesiell Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 Vi kjøpte 7-seter, Husk på at det i tiden fremover ofte vil være flere barn enn deres egne som skal inn i bilen; selv har vi ihvertfall ofte med eldstemanns kamerater hjem efter barnehagen mm. Kjøp da 7-seter med plass til 3 barneseter i midtraden, så får du stort bagasjerom bak når du ikke bruker de siste 2 setene. Vi har Opel Zafira. Men Ford S-max er nok bedre, særlig med tanke på bagasjeplass.
randirekkverk Skrevet 19. januar 2009 #7 Skrevet 19. januar 2009 PEUGEOT 807!!!! 7-seter, fantastisk bil! Plass til barnas venner, vogn og litt til :-) Dyr, men verdt pengene.
prinsesse stilig Skrevet 19. januar 2009 #8 Skrevet 19. januar 2009 gå inn på trygg trafikk sine nettsider. http://www.tryggtrafikk.no/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=2726
Mortil3nydeligejenter Skrevet 19. januar 2009 #9 Skrevet 19. januar 2009 Vi titter også på bil plass til 3 barn samt en venninne. Har sett på mange forskjellige, men har en favoritt....Mazda 5 (7 seter). Denne har skyvedører og det er et stort + syntes jeg, da parkeringsplasser samt ferjer kan være veldig trangt. Er lite minus, litt smalt midtsete eller er bilen topp. Ny bil ca kr 340 000,-
Gjest Skrevet 19. januar 2009 #10 Skrevet 19. januar 2009 VW Caravelle. Da har dere enormt god plass. Barnesetene kommer ikke engang til å berøre hverandre, og med en 8 seters kand ere ha mange med, elelr legge ned setene og bare trille vognen inn bak + ha med bådebarnestol, reiseseng osv uten å måtte slå noe sammen. De nyere bilene er ganske lik små biler foran nå og er sværtkomfortable å kjøre. Vi har selv en 2008 modell og er kjempefornøyd!
Dane Skrevet 19. januar 2009 #11 Skrevet 19. januar 2009 Ta en titt på Renault Grand Scenic. Den er ganske fin - 7 seter og både billig å kjøpe og billig i drift.
Little Miss Naughty Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 20. januar 2009 Takk for alle tipsene. Nå er det bare å teste ut. God idee med en 7 seters med tanke på å ta med andre barn eller når vi får besøk. Vil helst ikke ha en alltfor stor bil siden vi ikke trenger så mye plass i bagasjerommet (flyr alltid når vi besøker familen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå