ltech Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Til alle som prøver å bli gravide her jeg et supertips,prøv akupunktur! Jeg om min samboer hadde prøvd å bli gravide i 5 år og gjennomgått IVF forsøk, ingenting virket. Jeg var sliten både fysiske og psykisk etter flere nedturer, og tenkte at jeg aldri kom tli å bli gravid. Ingenting skulle være uprøvd og jeg fikk høre om akupunktur for infertilitet. Etter bare noen få behandlinger ble jeg gravid og har i dag en nydelig gutt på 3 år. Går igjen til akupunktur og har akkurat funnet ut at jeg er gravid :-) Så til dere alle, prøv! Det fungerer!
*LillaMeg* Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Er det vondt? Og hvor mye koster det? Må du gå mange ganger? Syns slike ting er interresant.. kanskje jeg prøver det en gang i fremtiden vis det ikke klaffer med det første.
Snurrepippen Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Jeg har tatt akupunktur for forskjellige ting, både bekkensmerter, modningsakupunktur, magetrøbbel og musearm. Det funker som bare det. Jeg synes ikke det er vondt, og har en tendens til å sovne ;-). Den første timen er litt dyrere, siden akupunktøren kartlegger og setter en plan for akupunkturen. Etter det tar du behandlinger til du føler deg bra eller har oppnådd det du ønsker (i samråd med akupunktøren). Tror det koster 200-300 kr for en behandling.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Jeg er helt enig i dette, og håper det vil gjøre susen for meg også Jeg har prøvd i 9 mnd nå og er lei, så i
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 i dag bestilte jeg time hos akupunktør og skal dit i neste uke (ble to innlegg, for valpen min tråkket på tastaturet) :-P
ltech Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2009 Det er ikke vondt! Kjenner jo et lite stikk,men det er ingenting når man tenker på hva man kan få ut av det. Jeg betaler 275 pr gang, men det varierer helt sikkert en del. Første gang jeg gikk der var jeg der bare en 6-7 ganger før jeg ble gravid, sikkert det samme denne gangen også. Vi tro det også varierer en del. Prøv dette jenter! Jeg hadde ingen tro på at dette ville fungere, men det gjorde det!!!!
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 20. januar 2009 #7 Skrevet 20. januar 2009 Jeg har veldig tro på alternativ medisin og skal prøve dette snart:) Håper det klaffer for oss også.. Har kontaktet et senter som driver med akupunktur og infertilitet men ikke bestilt time enda. Blir kjempe giret av å lese om vellykkede behandlinger så jeg må bestille time snart:))) Lykke til til oss!!
Solisolden Skrevet 20. januar 2009 #8 Skrevet 20. januar 2009 jeg har begynte med akupunktur denne mnd og håper det klaffer for meg snart. Ble anbefalt 8 - 10 behandlinger og det koster 350 kr pr.gang. Synes noen av stikkene er litt ubehagelige men det varer bare noen sekunder. Har også hørt om de som er blitt gravide etter behandling av healer. Jeg har i hvertfall veldig tro på at det kan virke med alternativ behandling, om ikke på alle så for noen.
gullemitt09 Skrevet 20. januar 2009 #9 Skrevet 20. januar 2009 Har også begynt med akupunktur nå, skal for andre gang i morgen tidlig... første gangen jeg var, var på el dagen, så da var det rett hjem i seng =) hehe... har veldig tro på at det funker.. det har jaffal funket på andre ting, så krysser fingre og tær =)
Skogshuldra Skrevet 21. januar 2009 #10 Skrevet 21. januar 2009 I går bestilte jeg time til fredagen hos akkupunktør.. Så håper jeg at det gjør utslaget!! Jeg har IKM på lørdag så har jo også et lite håp om at jeg allerede er gravid... Men ingenen ting som tyder på det enda... Veldig spent... (9pp.)
Gjest Dina:-) Skrevet 21. januar 2009 #11 Skrevet 21. januar 2009 Akupunktur har foreløpig ikke gjort meg gravid, bare kostet meg masse penger.. Men jeg ble kvitt isjasen i ryggen da :-)
Xena73 Skrevet 21. januar 2009 #12 Skrevet 21. januar 2009 Jeg skal bestille time i morgen. Fotsone kan også hjelpe, det åpner jo sperrede energibaner og kan absolutt hjelpe:o)
Skogshuldra Skrevet 23. januar 2009 #13 Skrevet 23. januar 2009 Da har jeg vært på min første time.. Veldig spennende og litt skummelt... he he Hadde ikke forventet så mange spørsmål... Og litt rart å sitte å snakke åpent med en annen (vilt fremmed) om det å prøve å lage barn... Til nå har jo det vært noe vi har prøvd å skjule for enhver pris... he he. Men spennende å ha kommet igang så får vi håpe at spiren sitter før sommeren!! (Helst neste gang... )
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 23. januar 2009 #14 Skrevet 23. januar 2009 Lykke til Skogshuldra!! Jeg skal ha min første time på onsdag.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå